STOLT HOVEDSPONSOR SIDEN 1992

Skjern Håndbold aktiviteter

Skjern Håndbold afholder gennem året en lang række aktiviteter, der alle har til formål at underbygge vore værdier, skabe sociale relationer og lave et økonomisk tilskud til foreningen. Der findes flere forskellige aktiviteter. Nogle er direkte håndboldrelaterede (Håndboldskole og stævner), mens andre som nævnt er med til at sikre økonomien i foreningen (f.eks. cykelsponsorløb og JuleJam).

Fælles for alle aktiviteter er, at de bæres af frivillige kræfter. Både ungdoms- og seniorspillere, ledere, forældre, bedsteforældre m.m. løfter i flok, og dermed har vi muligheden for at gennemføre arrangementer på et meget højt niveau.

I menupunkterne ovenfor kan du læse mere om de enkelte aktiviteter, og har du lyst til at blive en del af de mange frivillige i klubben, er du meget velkommen til at kontakte os.

Kontakt Skjern Håndbold - Ungdom