Skjern Bank Jule Cup

Skjern Bank Jule Cup er et socialt stævne for U11 - U17 spillere, hvor vi vægter sammenhold, sjov og sport meget højt. Julestævnet afholdes i Skjern, Tarm og omegn med overnatning på lokale skoler. Vi sørger for optimale forhold for både spillere, ledere og forældre. Stævnet afvikles i dagene d. 28.-29. december.

Sæt X i kalenderen 28.-29. december 2022, hvor vi igen er klar til at afvikle Skjern Bank Jule Cup

Indbydelsen bliver automatisk sendt til de klubber/hold der var tilmeldt stævnet i 2021, samt vores stævnedatabase.

Den kan desuden findes her

Tilmelding åbner 8. oktober 2022 kl. 14.00

Al tilmelding foregår via Pro Cup her

Galleri 2019

Skjern Bank Jule Cup

Sæt X i kalenderen 28.-29. december 2023, hvor vi igen er klar til at afvikle Skjern Bank Jule Cup

Indbydelsen bliver automatisk sendt til de klubber/hold der var tilmeldt stævnet i 2022, samt vores stævnedatabase.

Vi glæder os til at byde alle velkommen - både tidligere deltagere men også nye hold fra hele Danmark. Vi ses i Skjern!

Galleri 2022