Sahl Cykelsponsorløb 2020

Mandag d. 16. september blev på alle måder en super aften for Skjern Håndbold.

Vejret viste sig fra sin gode side til det årlige Cykelsponsorløb, hvor der blev trampet midler ind til klubbens ungdomsarbejde.
Rigtig mange var mødt frem og gjorde en fornem indsats på de tohjulede – enkelte endda i disciplinen løb!

Alt i alt blev der indkørt kr. 130.763,-, hvilket ganske enkelt er super flot og TUSIND tak for den gode indsats.

Efter løbet blev der foretaget lodtrækning om en cykel og gavekort med flg. vindere:

Et stk. cykel fra Sahl Cykler blev vundet af Josefine Fensteen
To stk. gavekort fra Sahl Cykler á kr. 500,- blev vundet af Mikkel Nørmark Bech Grønbjerg og Magnus Siglev
To stk. gavekort fra Sport24 á kr. 500,- blev vundet af Kaia Mikkonen Madsen og Lars Sandfeld Pedersen

Et stk. gavekort fra Sport24 på 1000,- for det højest indkørte beløb tog Rene Rasmussen sig af. Han fik på fornem vis indkørt kr. 13.400,- - super godt gået/kørt!

Tillykke til vinderne og endnu engang tak til alle.

Foreningen Skjern Håndbold

Bjørn Sommer