Flot sponsorstøtte til Skjern Håndbolds ungdomsafdeling

Som de fleste ved via presseomtale har Skjern GF´s håndboldafdeling måttet aflyse årets Julejam og Skjern Bank Jule cup. Dette afstedkommer betydelige økonomiske tab for den frivilligt drevne forening.

Aflysningerne og de deraf manglende indtægter udfordrer grundlæggende klubbens økonomi og i særdeleshed likviditet i de kommende par måneder.

Presseomtalen har givet bekymrende respons fra vore interessenter, og vi har på denne baggrund modtaget tilkendegivelser omkring økonomisk hjælp mv.

Grossistvirksomheden Kramp Danmark er en af vore store lokale og loyale støtter, der har noteret sig aflysningernes konsekvenser, hvorfor de har meldt sig på banen med et sponsorat på kr. 25.000,-.
Sponsoratet luner godt i afdelingens trængte økonomi og fra Skjern Håndbold skal der lyde en stor tak og taknemmelighed for støtten.

Her modtager formand Bjørn Sommer en ”check” på sponsoratet fra Kramp Danmarks kommercielle direktør Albertus Kloosterman (tv) og marketing supervisor Ronni Skov Jensen (th).

I forbindelse med den flotte økonomiske hjælp, har Kramp udsendt en pressemeddelelse, som kan læses her