Fornem hæder til klubben

Her til aften deltog Eva fra Ungdomsudvalget, samt Ole og Kate fra Bestyrelsen ved dette års generalforsamling hos Kreds 3.

I løbet af aftenen blev der uddelt forskellige priser, hvor vi sammen med 3 andre klubber, modtog prisen som Årets Håndboldforening i Kreds 3.

Prisen uddeles af Kreds 3 i samarbejde med Ringkjøbing Landbobank, og de har lagt følgende til grund for udvælgelsen af Skjern Håndbold:

1. Live online træning under den totale nedlukning.

2. Udarbejdelse af klubbens corona-protokol, samt håndteringen af corona-restriktionerne.

3. Evnen til at starte Beach Håndbold op for flere årgange, så snart det blev muligt under genåbningen.

4. Den succesfulde afvikling af Cykelsponsorløbet, på trods af corona-restriktionerne.

Vi vil gerne benytte lejligheden til at takke alle vores spillere, forældre, trænere samt øvrige frivillige, for jeres samspil og samarbejde gennem sæsonen. Uden jeres hjælp og deltagelse, havde ikke været muligt at gennemføre en på mange måder vanskelig sæson.

Derudover vil vi naturligvis gerne rette en stor tak til Kreds 3 og Ringkjøbing Landbobank for den flotte hæder.