STOLT HOVEDSPONSOR SIDEN 1992

Trænere sæson 21/22 er på plads

Midt i en svær foreningstid er der også mange ting at glæde sig over. Der er nemlig indgået aftaler med trænere til den kommende sæson til hele drengesiden i Skjern Håndbold foreningen.

Her kan du se trænerteams for de enkelte hold:

U19 drenge:
Her er der kontinuitet idet, at Magnus Petersen Siglev fortsat skal være cheftræner for denne gruppe af unge talenter. Magnus og drengene er i gang med en fin første sæson i U19 ligaen. Magnus er uddannet DHF Talenttræner og DHF Divisionstræner. Magnus kommer ligeledes til fortsat at være en del af trænerteamet omkring akademiet.

Klublegende og kulturbærer Henrik Hansen skal sammen med Magnus stå i spidsen for drengene. Henrik har om nogen prøvet tingene på egen krop, og skal være garant for at kultur, værdier og træningsindsats fortsat er i orden.

Cheftræner for Skjern Håndbolds Liga herrer, Claus Dalgaard-Hansen udtaler:
”Den tætte relation mellem U19 holdet og ligaholdet, der er etableret i år vil ikke kun fortsætte i næste sæson, den vil blive intensiveret. Vi har i denne sæson haft mere end ti forskellige U19- og akademispillere med til træning. Det giver de unge spillere en god fornemmelse af, hvad det kræver at blive topspiller, og det giver på daglig basis ligatræningen et friskt pust.

Da spillernes ungdomsuddannelse stadig er det vigtigste, er der mange spillere, der får chancen, da man som udgangspunkt ikke bliver trukket ud af undervisningen mere end to gange om ugen”.

Har du lyst til, at blive en del af miljøet, så kontakt:
Magnus Siglev +45 29 91 65 05

I Skjern Håndbold fortsætter vi nu arbejdet med trænere til pigesiden. Har du en trænerdrøm eller et ønske om at være omkring et ungdomshold i Skjern Håndbold, er du altid velkomment il at kontakte formand Bjørn Sommer, tlf. 4089 4543