Special Olympic

Håndbold for personer med udviklingshandicap

Skjern Håndbold har, siden 2007 tilbudt håndbold i klubben til mennesker med et udviklingshandicap. Det startede i et samarbejde med de beskyttede værksteder i Ringkøbing-Skjern Kommune, Dansk Handicap Idrætsforbund og DHF og har i dag bredt sig til, at der spilles Special Olympics håndbold i hele Danmark på klubplan.

Seniorholdene spiller turneringskampe og nyder et stærkt fællesskab omkring håndboldsporten.

På vores Speciel Olympics hold har vi tilknyttet en lang række trænere og ledere, der hjælper spillerne i trygge rammer.

Du kan se træningstider her

I Skjern Håndbold er vi stolte over at kunne tilbyde udviklingshæmmende muligheden for at dyrke håndbold. Har du lyst til at høre mere om hvordan det er at være en del af vores hold, så kontakt os gerne for nærmere information

Kontakt:

Charlotte Svarrer