STOLT HOVEDSPONSOR SIDEN 1992

Cheftrænere for U19 og U17 Drenge!

Rasmus Wilbek bliver ny U19 Cheftræner

Det er med stor glæde at vi kan præsentere Rasmus som ny træner i Skjern Håndbold. Rasmus bor idag i Viborg hvor han er træner for deres U17 Drenge. Foruden U19 holdet bliver Rasmus også en fast del af talentakademiet.

Talentchef i Skjern Håndbold, Magnus Siglev udtaler:

“Vi er enormt begejstret for at Rasmus har valgt og vende tilbage til Skjern. I Rasmus får vi en meget dygtig håndboldtræner, som med sin nørdede tilgang til håndbolden, kommer til at passe perfekt ind i vores miljø. Vi er stolte over at kunne tiltrække endnu en ung, ærgerrig og ambitiøs træner”

Magnus Siglev bliver ny U17 Cheftræner

Magnus har de sidste 3 sæsoner været cheftræner for U19 Drengene, men fortsætte næste sæson på U17. I takt med at akademiet vokser og vi for flere nye spillere, ønsker vi at prioritere spillernes første år i klubben. Det er det år hvor spillerne skal lære vores vestjyske håndboldkultur at kende, hvor foreningsliv, frivillighed og talentudvikling går hånd i hånd.

Drengene kan glæde sig til to dygtige trænere, som kommer til at være en del af begge årgange.

Vi glæder os over at have cheftrænere på plads til næste sæson og kan inden længe løfte sløret for de fulde trænerteams.