STOLT HOVEDSPONSOR SIDEN 1992

Fire nye trænere flytter til Skjern

Af Magnus Siglev

Tirsdag aften havde vi fornøjelsen af at kunne præsentere fire nye trænere til vores ungdomshold. Vi er enormt glade for tilgangen og ikke mindst fordi de alle fire, flytter til det vestjyske for, at være tættere på klubben. Vi glæder os til, et rigtig godt samarbejde på tværs af årgangene, hvor både spillere og trænere kan have fokus på, at blive dygtigere.

Vi har taget en nærmere snak med Oliver som skal træne U15 Drenge.

Oliver Dannesboe (Til højre på billedet)

Oliver er 22 år gammel og er allerede pr. 01-04 flyttet ind på Talentakademiet Ringkøbing Skjern. Oliver kommer til fra det nordjyske, hvor han har været træner i Brønderslev Håndbold. Oliver har i år trænet Brønderslevs U15 drenge og det arbejde fortsætter han med, når han overtager udviklingen af vores dygtige U15 Drenge.

Ved siden af håndbolden skal Oliver arbejde, og har allerede nydt godt af vores gode samarbejdspartner JKS, hvor han i øjeblikket er beskæftiget.

Oliver siger selv følgende, om skiftet til det vestjyske:

“Skjern er en rigtig håndbold-by og setuppet omkring klubben er beundringsværdigt. Jeg ser meget frem til at skulle arbejde med både spillerne og ikke mindst de øvrige trænere i klubben.

Forhåbentligt kan jeg tilbyde et nyt input både på det håndboldfaglige og ikke mindst det sociale i foreningen. Jeg er ikke i tvivl om, at miljøet i Skjern vil være med til og udvikle mig som træner”.