Philip Timm fortsætter i Skjern Håndbold

Philip Timm forlænger sin aftale med Skjern Håndbold

Philip der i denne sæson er Cheftræner for U15 drenge, indtræde i næste sæson i en ny rolle som træner for U17 Drenge. Derved sikres kontinuiteten omkring vores 2007 årgang og Philips kendskab til drengene kommer til at bidrage yderest positivt til drengenes udvikling.

"Med Philips aftale i hus er der godt styr på vores drenge hold i klubben. Det er fantastisk at vi kan samle så mange unge og ambitiøse trænere. Det kommer uden tvivl til at skabe et fantastisk miljø og smitte yderes positivt af på drengene.

Philip er foruden en dygtig faglig håndboldtræner, en meget social person. Det glæder jeg mig til, at få i spil på u17 når vi skal samle spillere fra mange forskellige arenaer, hvad enten det er lokale, kollegie eller efterskole spillere.

Det bliver Philips tredje år i klubben og jeg er stolt over at vi kan blive ved med at fastholde så dygtige trænere" Udtaler talentchef i Skjern Håndbold, Magnus Siglev.

Philip siger selv om den nye aftale:

"Det bliver to rigtig spændende årgange at følge på U17 til næste sæson, og der ligger rigtig meget god håndbold i de drenge. Jeg ser utroligt meget frem til, at få lov at væren en af så dygtige håndboldspilleres udvikling.

Det er et kæmpe privilegie at få lov at være træner på TARS, og jeg ser tilbage på de første 1,5 år, og har kun positive tanker om det - så jeg er super glad og stolt over, at jeg kan tage et år mere! Derudover, så ser jeg utrolig meget frem til samarbejdet med Magnus Siglev, hvor jeg synes vores kompetencer supplerer hinanden rigtig godt. Sammen tror jeg, at vi kan skabe et af de bedste u17-udviklingsmiljøer i Danmark."