Jamie Jensen fortsætter i Skjern Håndbold

Jamie Jensen bliver ny U19 Drenge træner

Jamie, der i denne sæson træner U17 Drenge, skal fra næste sæson indtræder i en rolle som træner for U19 Drenge. Jamie bliver ny U19 2 træner, samtidig med at han skal assistere Rasmus på U19 1.

"Der kommer mange gode nyheder ud af Skjern i øjeblikket og det her er bestemt en af dem. Det fantastisk at vi kan fortsætte med Jamie som U19 træner og derved sikre kontinuiteten i årgangen når han rykker op sammen med 05 årgangen.

Jamie har på meget kort tid ydet en stor indsats for klubben og vist at han er en begavet håndboldtræner.  Jeg glæder mig meget til at se Jamie fortsætte sin udvikling omkring U19 Drengene. Udtaler talentchef i Skjern Håndbold, Magnus Siglev."

Om sin nye rolle udtaler Jamie:

"Jeg rigtig glad og tilfreds med min nye rolle i Skjern Håndbold både som cheftræner på U19-2 og ligeledes som assistent for Rasmus Wilbek. Jeg ser frem til et spændene år, med fokus på de unges individuelle udvikling, i et kollektiv sammenhæng, både på og uden for banen.

Jeg tror på at vi har gang i noget rigtig godt her i Skjern og glæder mig til, fortsat at være en del af det stærke setup vi har i klubben, hvor vi i fællesskab kan give de unge mennesker de bedste mulige forudsætninger for at udvikle sig som håndboldspillere og som mennesker."